Marketing digital: Experiențe de succes pentru turiști

În zilele noastre, există o concurență acerbă în industria hotelieră, iar clienții pot alege dintr-o varietate de oferte de cazare. Astfel, ideea de diferențiere pe piața ospitalității devine esențială, unitățile hoteliere trebuind să urmărească îndeaproape cum să contribuie la îmbunătățirea satisfacției turiștilor.

Cu sprijinul Promenor, misiunea devine simplă, pentru că dispunem de cele mai noi tehnici și strategii de marketing pentru a te ajuta să crești vizibilitatea brandului tău turistic. 

Promenor este platforma web de servicii cu o abordare 360 grade a celor mai bune soluții digitale pentru turism. 

Ne propunem să punem bazele digitale pentru afacerile naționale de turism din România.

Misiunea noastră este să revoluționăm industria ospitalității și turismului din România.

Ne străduim să vă ajutăm să obțineți cea mai bună performanță digitală, prin servicii și produse integrate care oferă rentabilitate investiției, valorifică și extinde afacerea dvs.

Avem o pasiune pentru ospitalitate și călătorii și ne concentrăm neîntrerupt pe furnizarea de servicii excepționale hotelierilor și oaspeților lor în fiecare zi.

Îmbunătățirea Satisfacției Turiștilor Prin Experiențe Digitale De Succes

Turiștii trebuie să fie atrași de o anumite unitate de cazare și să atingă un anumit nivel de satisfacție cu privire la aceasta, anterior etapei de cazare efectivă.

Prin urmare, etapa de pre-rezervare este extrem de importantă în alegerea realizată de către un oaspete, aceasta contribuind totodată și la îmbunătățirea satisfacției turiștilor și la eficietizarea tehnicilor digitale.

De aceea, se apelează tot mai mult la digitalizarea serviciilor, la o modalitate de a ușura și de a face mai rapid procesul de selecție a unei unității ospitaliere.

Marketingul digital ajută la îmbunătățirea satisfacției turiștilor

Site-ul companiei reprezintă o componentă esențială care influențează alegerile clienților.

Structurarea acestuia, timpul de încărcare, design-ul, textul relevant și bine aranjat, pozele și videoclipurile realizate profesional, care exprimă foarte bine imaginea hotelului, reprezintă doar câteva dintre elementele care au un impact semnificativ pentru potențialii turiști și care le oferă acestora o siguranță și ajută la îmbunătățirea satisfacției turiștilor cu privire la etapele ce vor urma când vor ajunge la cazare.

Un factor esențial care contribuie la selecția unui hotel sau al unei pensiuni este procesul de rezervare efectivă a camerelor și a altor servicii dorite.

Astfel, în site trebuie integrată o secțiune prin care se realizează procesul de rezervare.

Acest proces trebuie să fie foarte ușor și simplu de parcurs pentru clienți și să aibă un număr optim de etape care să cuprindă toate elementele relevante pentru segmentele țintă.

Imediat după efectuarea rezervării, clienții trebuie să primească un mail cu datele privind confirmarea rezervării.

Totuși, odată cu dezvoltarea soluțiilor digitale, se observă o înclinație tot mai mare spre trimiterea de mesaje text către clienți, deoarece aceștia utilizează mai frecvent mesajele text decât mail-urile.

Acestea trebuie să fie personalizate pentru a arăta nivelul de importanță al oaspeților.

Mai mult, mesajele text pot cuprinde și anumite informații cu privire la serviciile dorite de către clienți și la eventuale modificări ce pot avea loc până la momentul sosirii acestora la unitatea de cazare.

Aceste acțiuni denotă profesionalismul locației și le arată clienților cum sunt priviți de către compania la care ei au apelat.

Marketingul digital, rețelele sociale și site-urile web reprezintă elemente esențiale ce contribuie la gestionarea reputației online și la îmbunătățirea satisfacției turiștilor.

Semnificația rețelelor sociale și gestionarea reputației hotelurilor au devenit un aspect integral al industriei moderne a ospitalității.

Utilizarea optimă a diferitelor canale pentru a căuta și a intra în legătură cu publicul țintă poate ajuta la crearea unei experiențe potrivite pentru clienți, la asigurarea mai multor rezervări și la creșterea vânzărilor de camere.

Platforme precum Facebook și Instagram se laudă cu milioane de utilizatori, zilnic. Astfel, prin social media marketing se oferă o mulțime de experiențe ideale pentru oaspeții unui hotel, chiar înainte de cazare.

Este important ca postările realizate pe anumite canale social media să cuprindă mai puțin text, dar mai multe imagini și video-uri care să fie realizate profesional și care să prezinte în detaliu unitatea de cazare.

Atunci când un potențial client observă cu exactitate tot ceea ce își dorește de la un hotel sau o pensiune începe imediat procesul de rezervare și, mai mult își păstrează nivelul satisfacției crescut și pășește cu bucurie în interiorul unității ospitaliere, la momentul stabilit.

În plus, atunci când postările se realizează în mod frecvent, clienții vor aprecia implicarea unității de cazare în procesul de prezentare al serviciilor oferite și vor apela cu încredere la aceasta.

Mai mult, înscrierea pe platformele Booking, TripAdvisor și altele reprezintă o altă modalitate care contribuie la îmbunătățirea satisfacției turiștilor.

Aceștia pot identifica unitatea de cazare specifică criteriilor selectate și este ideal ca aceasta să fie prezentată într-un mod structurat, imaginile să fie captivante, iar textul să prezinte serviciile cât mai elaborat pentru a se desprinde informațiile de care are nevoie fiecare client.

În momentul în care clienții accesează site-ul hotelului sau o anumită platformă online trebuie să găsească exact informațiile de care au nevoie.

Dacă oaspeții sunt clienți business, vor avea nevoie de informații despre apropierea de un aeroport sau de un alt mijloc de transport, despre disponibilitatea unei săli de conferințe în hotel sau în imediată apropiere și despre alte elemente care îi pot oferi o ședere plăcută.

În schimb, dacă oaspeții sunt în vacanță, urmăresc să viziteze cât mai multe destinații turistice, prin urmare hotelul ales trebuie să prezinte aceste aspecte.

Astfel, observăm că angajamentul ridicat pe platformele de social media și pe cele consacrate, precum Booking, TripAdvisor etc., conținutul captivant care descrie o proprietate în cel mai autentic mod și procesul ușor și facil de rezervare sunt elementele care oferă valoare companiei și contribuie la îmbunătățirea satisfacției turiștilor.

În plus, pentru a crea emoții conștiente și pozitive pentru oaspeți, întregul spectru senzorial trebuie activat ținând cont de imagini și video.

Toate aceste aspecte vizuale trebuie redate prin intermediul site-ului web și al platformelor de social media, pentru ca etapa de pre-rezervare să ofere încredere turiștilor și să le garanteze acestora că vor avea parte de o experiență de neuitat.