Atracțiile Turistice Te Ajută Să îți Promovezi Hotelul

Știm cu toții că fiecare pensiune sau hotel are un design unic prin care își evidențiază personalitatea. Totuși, pentru a se promova cât mai bine trebuie să se țină cont de anumite aspecte relevante pentru segmentele țintă. Mai exact, care sunt motivele cheie care influențează clienții în alegerea unei locații. 

Spre exemplu, aceștia pot alege un hotel pentru locația în care se află acesta, pentru atracțiile turistice din zonă sau pentru desfășurarea unei conferințe în condiții optime.

Cu sprijinul Promenor, misiunea devine simplă, pentru că dispunem de cele mai noi tehnici și strategii de marketing pentru a te ajuta să crești vizibilitatea brandului tău turistic.

Promenor este platforma web de servicii cu o abordare 360 grade a celor mai bune soluții digitale pentru turism.

Ne propunem să punem bazele digitale pentru afacerile naționale de turism din România.

Misiunea noastră este să revoluționăm industria ospitalității și turismului din România.

Ne străduim să vă ajutăm să obțineți cea mai bună performanță digitală, prin servicii și produse integrate care oferă rentabilitate investiției, valorifică și extinde afacerea dvs.

Avem o pasiune pentru ospitalitate și călătorii și ne concentrăm neîntrerupt pe furnizarea de servicii excepționale hotelierilor și oaspeților lor în fiecare zi.

Locația reprezintă un criteriu de top pentru călători, atunci când aceștia aleg o unitate de cazare.

Unii turiști prețuiesc locația și zona în care se află aceasta mai presus de orice. Zona în care se regăsește unitatea de cazare are deseori un impact semnificativ asupra cererii, adică asupra rezervărilor realizate de către oaspeți. Astfel, chiar și nivelul prețurilor poate fi determinat de către destinațiile turistice, evenimentele și mijloacele de transport disponibile în proximitatea unor hoteluri sau pensiuni.

De foarte multe ori, există o concurență ridicată într-o anumită regiune, iar managementul unui hotel trebuie să identifice cele mai bune opțiuni pentru a se diferenția. 

Chiar dacă, pe termen scurt ofertele promoționale funcționează foarte bine, pentru păstrarea oaspeților loiali, pe termen lung trebuie realizate o serie de strategii de marketing cu impact. Acestea le vor trezi emoții puternice și le vor dezlănţui dorinţe turiștilor față de minunățiile înconjurătoare.

Astfel, este foarte important ca o unitate de cazare să prezinte o poveste unică. Aceasta trebuie să sublinieze caracteristica principală a zonei în care se află hotelul. Trebuie identificate aspecte precum: dacă zona este plină de viață, dacă specificul acesteia este relaxarea, dacă se regăsește într-un cadru natural, dacă se află într-o zonă unde se organizează foarte des evenimente sau orice alte oportunități se pot desprinde. 

Acestea trebuie să reprezinte unele dintre principalele modalități prin care se poate promova un hotel sau o pensiune, deoarece deseori oamenii aleg o unitate de cazare pentru a vizita o atracție turistică sau pentru a participa la un anumit eveniment.

Pentru a scoate în evidență povestea unei unități ospitaliere, pe lângă povestea scrisă trebuie expuse imagini și videoclipuri realizate cât mai profesional, care să prezinte toate avantajele locației și împrejurimilor acesteia, care pot atrage privirile turiștilor.

Managementul unui hotel sau al unei pensiuni trebuie să vadă prin ochii clienților. Să identifice prin ce se diferențiază în industria hotelieră și ce face locația să fie unică.

Atracțiile turistice și modalitățile de promovare

Atracțiile locale reprezintă unul dintre cele mai semnificative elemente luate în considerare de către oaspeți. Astfel, acestea trebuie descoperite și evidențiate în ochii turiștilor.

Pentru anumite zone de la oraș, aceste atracții pot fi reprezentate de anumite obiective turistice, anumite evenimente și simpozioane. Se poate promova un calendar în mediul online, mai exact pe site-ul hotelului sau pe alte pagini de socializare unde pot fi urmărite evenimentele ce au loc într-o anumită perioadă. O altă idee ar fi o colaborare cu reprezentații unei conferințe care va avea loc în vecinătate.

Spre exemplu, aceștia vă pot plasa un anunț cu locația hotelului în broșura lor.

Mai mult, dacă în apropierea locației se află un obiectiv turistic foarte important, se poate realiza o promovare, prin asocierea imaginii unității de cazare cu actracția turistică. Mai exact, pot fi scrise articole despre obiectivele turistice, se poate menţiona distanța de la locație până la acestea și se poate face o scurtă prezentare despre acestea pe site-ul web, unde să fie menționate și datele când sunt sărbătorite, acțiune ce poate conduce la creșterea numărului de clienți în acea perioadă.

Nu trebuie omis faptul că locația se afă în apropierea unui aeroport sau unor mijloace de transport și cum se realizează accesul spre locație și spre atracțiile turistice din zonă. Toate aceste aspecte se pot prezenta într-un text din interiorul site-ului web. Aceste informații reprezintă un subiect de mare interes pentru potențialii clienți.

Dacă pensiunea sau hotelul se regăsește într-un cadru natural, undeva la munte sau la mare, într-o zonă unde se află peșteri, cascade, lacuri și alte minunății ale naturii, este esențial să fie prezentate frumusețile acestor atracţii turistice pe paginile de socializare ale locației sau pe site-ul web, folosind poze și videoclipuri profesionale, însoțite de un text unde sunt evidențiate detalii captivante despre aceste locuri. 

Este important să fie menționată distanța de la unitatea de cazare până la o destinație turistică, cum se realizează accesul până la aceasta și ce caracteristici specifice prezintă.

O altă metodă interesantă prin care se poate promova locația unui hotel este prezentarea rețetelor tradiționale pentru care este cunoscută zona în care acesta se regăsește. 

Există diferite destinații turistice în țara noastră care au mâncăruri specifice și pentru care turiștii călătoresc cu drag și le savurează frecvent. Aceste rețete se pot publica ca și articole pe site-ul web sau se poate face o scurtă descrierea a preparatelor în interiorul paginilor din site, care să fie însoțită de imagini și video-uri care să stârnească pofta turiștilor.

Mai mult, pot fi create o serie de ghiduri practice pentru călătorii, care se pot regăsi pe o pagină din site-ul web al hotelului. Aici pot fi prezentate detalii despre temperatura medie din zonă, despre atracțiile turistice din vecinătatea unității ospitaliere, se pot oferi sfaturi turiștilor cu privire la o îmbrăcăminte adecvată pentru accesul la o anumită destinație turistică, la modalitatea prin care se ajunge la aceasta și se poate prezenta și o hartă a zonei în care se află unitatea de cazare.

Prin urmare, sperăm că v-am convins că este foarte important să vă focusați asupra unei analize a zonei unde se află locația dumneavoastră și că trebuie să scoateți în evidență locurile care ar putea prezenta interes pentru turiști. Acestea trebuie înfățișate cât mai real și mai frumos, astfel încât să transmită emoții și să apară dorința oaspeților de a vizita cât mai repede locația. 

În plus, pentru hotelurile care se află în apropierea unor locuri unde se desfășoară evenimente, nu uitați să prezentați cât mai detaliat și din timp informații despre acestea, pentru a deveni vizibile pentru persoanele care ar putea fi interesate.